Konfigurovatelná aplikace Comfy díky propojení a vyhodnocování dat pomáhá udržet zdravé a bezpečné prostředí v budovách a zajišťuje efektivnější využití kancelářských prostor. Její funkce jsou obzvláště přínosné během epidemiologických problémů, kdy je v kancelářích nezbytné dodržovat bezpečné odstupy a hygienická nařízení.
Comfy poskytuje zaměstnancům i managementu aktuální přehled o kancelářských prostorech. Aplikace umožňuje rychle reagovat na vnější okolnosti a pružně přizpůsobovat strategii ochrany pracoviště. Mezi hlavní funkce a výhody Comfy patří:
- Rezervace sdílených pracovních míst. V případě potřeby pomáhá zachovávat fyzické odstupy prostřednictvím systému rezervace jen těch pracovních stolů, které mají bezpečné rozestupy.
- Bezpečná orientace v kanceláři – usnadňuje nalezení stolů, zasedacích místností, prostředků pro dezinfekci a dalšího potřebného vybavení budovy, na které chce management nebo vlastník upozornit. Pomocí navigace se v budově lze snadno orientovat.
- Poskytování přehledu o obsazenosti kanceláře a předcházení přeplnění prostor.
- Zobrazení aktuálního pracovního místa zaměstnanců (kancelář, home office).
- Možnost připojení k již existujícím automatizačním systémům budov, IT sítím a systémům IoT. Tuto funkci lze využít například ke zlepšení hygienického standardu zasedacích místností prostřednictvím řízení přísunu vzduchu, filtrace nebo ventilace podle obsazenosti.
- Komunikace se zaměstnanci – díky možnosti odesílání zpráv nebo výstrah mají všichni zaměstnanci okamžitý a stále aktuální přehled o platných opatřeních a požadavcích.
- Usnadnění přístupu k relevantním informacím. S Comfy lze v reálném čase komunikovat s IT servisem nebo se správcem budovy, zadávat požadavky třeba na úklid nebo poskytovat zpětnou vazbu.
Používáním platformy Comfy zaměstnanci svou interakcí s aplikací poskytují důležitá data, ze kterých správa budovy získává detailní analytiku. Dashboard poskytuje přehledné agregované informace o využití prostor, budov, podlaží nebo pracovních zón. Vyhodnocuje míru využití jednacích místností a pracovních stolů a přináší informace o interakci zaměstnanců. Tato data lze například využít k podpoře flexibilního pracovního režimu a analýzy za účelem snížení nároků na pronajímaný prostor. Správa budovy díky nim získává podrobný přehled o využívání majetku, zařízení, vybavení a podobně.
Společnost Siemens již dříve, v polovině loňského roku, oznámila, že aplikací Comfy vybaví na 600 svých firemních lokalit. K aplikaci tak bude mít přístup více než 100 000 zaměstnanců Siemens ve 30 zemích včetně České republiky.
Další informace k aplikaci naleznete na www.siemens.cz/comfy